Baby Art to twórcze zajęcia skierowane są głównie do Rodziców i Dzieci od 1-3 r.ż.
Zapraszamy na aktywne, wesołe i kreatywne spędzanie czasu Baby Art!:)
Zajęcia odbywają się w żłobku i przedszkolu MiniPrzedszkolak sp. z.o.o
Logorytmika jest to jedna z metod stosowana w postępowaniu logopedycznym, oparta na rytmie muzycznym i tekstach słownych zestrajanych przez muzykę i łączonych z ruchami całego ciała. Logorytmika jest swoistą formą połączenia rytmiki i terapii logopedycznej. Wykorzystuje bowiem możliwość oddziaływania na sferę słuchową, słuchowo-ruchową i ruchową. Na bazie ćwiczeń muzyczno-ruchowych stosuje się ćwiczenia słowno-ruchowe, których wiodącym składnikiem jest rytm.
Naturalny i swobodny ruch, będący obok muzyki podstawowym motywem ćwiczeń, umożliwia realizację zajęć rytmicznych ze wszystkimi dziećmi, niezależnie od poziomu ich intelektualnego, ruchowego i muzycznego rozwoju.
Logorytmika w dużej mierze opiera się na założeniach rytmiki Emila Jaques-Dalcroze?a (1865-1950), który uważał, że dążność do zharmonizowania mózgu i ciała przede wszystkim w ruchu ma ogromną wartość terapeutyczną. Głównym założeniem metody rytmiki jest więc ścisły związek ruchu z muzyką.Logorytmika jest to jedna z metod stosowana w postępowaniu logopedycznym, oparta na rytmie muzycznym i tekstach słownych zestrajanych przez muzykę i łączonych z ruchami całego ciała. Logorytmika jest swoistą formą połączenia rytmiki i terapii logopedycznej. Wykorzystuje bowiem możliwość oddziaływania na sferę słuchową, słuchowo-ruchową i ruchową. Na bazie ćwiczeń muzyczno-ruchowych stosuje się ćwiczenia słowno-ruchowe, których wiodącym składnikiem jest rytm.
Naturalny i swobodny ruch, będący obok muzyki podstawowym motywem ćwiczeń, umożliwia realizację zajęć rytmicznych ze wszystkimi dziećmi, niezależnie od poziomu ich intelektualnego, ruchowego i muzycznego rozwoju.
Logorytmika w dużej mierze opiera się na założeniach rytmiki Emila Jaques-Dalcroze?a (1865-1950), który uważał, że dążność do zharmonizowania mózgu i ciała przede wszystkim w ruchu ma ogromną wartość terapeutyczną. Głównym założeniem metody rytmiki jest więc ścisły związek ruchu z muzyką.
Na zajęcia zapraszamy w każdy poniedziałek w godzinach 9.30 – 10.00
Zajęcia są przeznaczone dla dzieci 1 – 3 r.ż.
Zajęcia muzyczno-ruchowe w języku angielskim. Dzieci i poznają angielskie piosenki i rymowanki, osłuchują się ze słownictwem, wymową obcych słów i dobrze przy tym bawią. Gry i zabawy z wykorzystaniem prostych instrumentów muzycznych jak grzechotki, bębenki, tamburyna, rozwijają wyczucie rytmu i wrażliwość na dźwięki. Zajęcia w gronie rówieśników są pierwszą lekcję współpracy w grupie.
Na zajęcia zapraszamy w każdy wtorek w godzinach 9.30 – 10.00
Zajęcia są przeznaczone dla dzieci 1 – 3 r.ż.
Na zajęcia zapraszamy dzieci od pierwszych miesięcy życia oraz kobiety w ciąży (dziecko w łonie mamy przecież już słyszy).
Teoretycznie dziecko najbardziej chłonie muzykę do 9. roku życia, ale gordonki są zazwyczaj przeznaczonedla dzieci 1 – 3 r.ż.Taki wczesny kontakt z muzyką ma mnóstwo zalet. Przede wszystkim wspomaga naturalny proces rozumienia muzyki i rozwija zdolności muzyczne. To cenne dla wszystkich dzieci, nie tylko dla tych, których rodzice chcieliby, żeby ich niemowlak został w przyszłości profesjonalnym muzykiem. Dlaczego? Śpiew i rozumienie muzyki to ważny punkt wyjścia do ogólnego rozwoju dziecka: rozwoju mowy, słuchu, komunikacji.
Naszym głównym celem jest rozwijanie muzykalności dzieci już od jak najwcześniejszych chwil ich życia. Kontakt z muzyką ma być dla nich przyjemnością i źródłem satysfakcji!
Na zajęcia zapraszamy w każdy czwartek w godzinach 10.00 – 10.30
Zajęcia przeznaczone dla dzieci 1 – 3 r.ż.
MiniPrzedszkolak to zajęcia adaptacyjne, ułatwiające dziecku start w przedszkolu
oraz żłobku MiniPrzedszkolak sp.z.o.o
Na zajęcia zapraszamy w każdy piątek w godzinach 9.30 – 11.00.
Zajęcia przeznaczone dla dzieci 1 – 3 r.ż.
To program zajęć stymulujących wszystkie siedem zmysłów niemowlęcia oraz wspierających proces integracji sensorycznej. Oparty o teorię integracji sensorycznej oraz doświadczenie pedagoga, terapeuty Integracji Sensorycznej, instruktora Masażu Shantala.
Zajęcia dla dzieci są różnorodne, dają możliwość wspólnej, integracyjnej zabawy oraz rozwój dziecięcych pasji; pobudzają zmysły i umysł do kreatywnego myślenia i tworzenia.
Multisensoplastyka to zajęcia podczas których dzieci wprowadzenie są w świat zapachów, faktur i kolorów. Udział w zajęciach wpływa pozytywnie na rozwój kreatywności i twórczego myślenia poprzez pobudzanie (stymulację) wszystkich zmysłów jak węch, smak, zapach, wzrok i dotyk.
ważne: na zajęcia prosimy o zabranie dla dziecka ubranka, które może ulec zniszczeniu.
Na zajęcia zapraszamy w każdą sobotę w godzinach 10.00 – 11.00
Zajęcia są przeznaczone dla dzieci 1 – 3 r.ż.
Co miesiąc zapraszamy na spektakle teatralne skierowane dla wszystkich dzieci i dorosłych.
Dlaczego warto zabrać dziecko do teatru? Bo dziecięcy teatr…
- Rozwija umiejętności literackie
- Buduje umiejętność skupienia uwagi
- Wprowadza w świat sztuki
- Rozwija kompetencje społeczne
- Uczy krytycznego myślenia
- Rozwija kreatywność
- Pomaga oswoić problemy
- Tworzy wspólnotę doświadczenia
- To świetna zabawa i rozrywka
Teatr jest rozrywką dla całej rodziny. To błędne przeświadczenie, że na spektaklu dla dzieci dorośli, stanowiący najczęściej 50 proc. całej widowni, się nudzą. Jeśli został on przygotowany przez doświadczonych aktorów i dobrego reżysera, uczestnictwo w przedstawieniu będzie przyjemnym i twórczym doświadczeniem nie tylko dla młodszej, ale też dla starszej części publiczności.
Na spektakle zapraszamy wg harmonogramu (wydarzenia na fb)
Sztuki przeznaczone są dla widza od 2 r.ż do lat 100:)